הסיפור של לינה עאמר

החיבור בין גוף ונפש, שהוא הבסיס של מקצוע הנטורופתיה, הוא מה שגרם ללינה להפוך לנטורופתית בעצמה, אחרי שחוותה משבר אישי ממנו הצליחה לצמוח בעזרת השיטה הטבעית הזו.

מגיל צעיר עד גיל 25, סבלה לינה מעודף משקל שיצר אצלה דימוי עצמי נמוך וחוסר הערכה עצמית. כדי לפצות את עצמה על הרגשות השליליים, היא אכלה בלי בקרה. האוכל היה הסחת הדעת מהבעיות הרגשיות האמתיות.

היא התוודעה אל התחום של נטורופתיה והחלה לקבל טיפולים. היא קיבלה תמציות של פרחי באך שהייעוד שלהם הוא טיפול ברגשות שליליים, גם כאלה שהיו ללינה. במקביל בגלל המודעות למה שעובר עליה, היא התחילה לחיות בצורה יותר בריאה, שינתה את התזונה שלה. עשתה יותר ספורט ועדיין נתמכה רגשית ע"י טיפולים נטורופתיים בין השאר צמחי מרפא ועוד.

מהר מאוד היא הבינה, שהיא נמצאת בתוך תהליך משנה חיים. זה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה. להביט לתוך עצמה ולהבין מה מניע אותה בבחירות הלא נכונות של חוסר קבלה עצמית, תזונה לא נכונה, הזנחה ועוד.

טיפול בפרחי באך גורם לאיזון רגשי ואנרגטי של המטופל. מקום בתמציות הצמחים הידועים כמחוללי שינוי שיש להם השפעה על הנפש. 

המסע של לינה לחיים הבריאים

"כדי לבצע שינוי, צריך להתאמץ" אומרת לינה. היא נאלצה להתחיל לתכנן את הארוחות שלה. להימנע מלפתוח את המקרר ולבלוס מכל הבא ליד. היא חשבה על מה שהיא עושה והיא הבינה שזה בידיים שלה. טיפולי הנטורופתיה תמכו בה רגשית, והיה לה יותר קל לקבל החלטות, לעמוד בהן, להתמיד ולנצח את החולשות שלה.

לינה עאמר: "המסע שעברתי היה מאתגר ומהנה. ברור שהיו גם כישלונות ונפילות, אבל הנטורופתיה חיזקה אותי ואני עשיתי את כל מה שהייתי צריכה לעשות כדי לשנות את החיים שלי. הפעם לא ויתרתי.

ידעתי שזה לוקח זמן, שלפעמים נופלים. יש פיתוי גדול לחזור לאורח החיים הלא בריא, המפצה, אבל אני ידעתי שאם אני רוצה להציל את החיים שלי ולהתחיל להיות מאושרת אני חייבת להיות חזקה ולהתמיד". הסיפור האישי של לינה, הוא לא רק הסיפור שלה.

היום הוא הסיפור של המטופלים שלה, להם היא עוזרת בהתאמה של תוכניתי טיפול אישית לכל בעיה.

"פעמים רבות הרפואה הטבעית (הנטורופתיה) משלימה את הרפואה הקונבנציונאלית". אומרת לינה. המבט של הנטורופתיה תומך רגשית בתהליכי בריאות שחלקם נגרמים על רקע רגשי אבל באים לידי ביטוי בחולי או בעיה פיזית. תחילתו של כל אבחון נטורופתי בתשאול הלקוח, מתוך הסיפור שלו אני יכולה להבין מהם מקורות הבעיה.

אני כאן בשבילם. זו הסיבה לכך שאני מצליחה לעזור להם והם מצליחים לעזור לעצמם. יש משהו בנטורופתיה שהוא אנושי, מכיל והרמוני. זו הסיבה שהיא קיימת ומצליחה בכל העולם, זו הסיבה שבחרתי במקצוע הזה. אחרי מה שאני עברתי, עבורי זו שליחות חיים".

שינוי הרגלי חיים מתחיל באיזון בין גוף ונפש

במרכז "הטבע של לינה", מטפלת לינה במגוון של מחלות כמו: מחלות כרוניות (סכרת/ דלקת מפרקים / לחץ דם..), בעיות במערכת העיכול, בעיות הורמונליות, מתחים, לחצים, חוסר איזון נפשי, מחלות עור ועוד… 

בנוסף מגיעים למרכז אנשים שרוצים לחיות נכון, לאכול נכון ולהתנהל ללא לחצים. הנטורופתיה עוזרת להם לשנות הרגלי חיים, למצוא איזון גופני ונפשי ולהיות בריאים ומאושרים.

הטיפול טבעי לחלוטין. השיטה עובדת ויש לה תוצאות. בכל העולם עושים שימוש בנטורופתיה כשיטה טבעית לריפוי הגוף והנפש.

במרכז כמה מכונות אבחון וטיפול משוכללות, ראשונות מסוגן, אשר מסייעות לאבחון חוסרים של חומרים חיוניים בגוף, ומסייעות במתן טיפולים מיוחדים כמו למשל "ציפה יבשה", צפים ומבריאים.

אם אתם לפעמים לא ממש מרגישים טוב. לא רק בגוף, גם בתוך הנשמה. לא מרגישים מספיק חזקים, עוברים חלילה משבר. מרגישים חולשה, מיחושים ועוד, או סובלים מבעיות בריאות ידועות, אתם מוזמנים להגיע אלינו. רק כך תוכלו ללמוד על השיטה, ליהנות מהתרומה הטבעית שלה למען הבריאות שלכם ולהיות בריאים עם מצב רוח מצוין. 

מחכים לכם.

במקום שיש בריאות יש תקווה, ובמקום שיש תקווה יש הכול